Una breve storia di u diaper dispunibile

Sicondu e reliquie culturali scuperte, i "diapers" sò stati inventati da u tempu di l'omu primitivu.Dopu tuttu, e persone primitive anu da alimentà i so zitelli, è dopu à l'alimentazione, anu da risolve u prublema di u feci di u zitellu.In ogni casu, l'antichi ùn anu micca attentu à questu.Di sicuru, ùn ci hè micca una tale cundizione per attentu à questu, cusì u materiale di diapers hè basamente direttamente derivatu da a natura.

E cose più dispunibili sò foglie è scorcia.À quellu tempu, a vegetazione era luxuriante, perchè pudete facilmente fà assai di elli è ligà sottu à u crotch di u zitellu.Quandu i genitori eranu esperti di caccia, abbandunonu a pelliccia di l'animali salvatichi è l'hà fattu in un "pad d'urina di pelle".I genitori attenti culleranu intenzionalmente un pocu di muschiu morbidu, lavate è siccanu à u sole, imbottite cù foglie è mette sottu à i glutei di u zitellu cum'è un pad d'urina.

Allora in u 19u seculu, e mamma in a sucietà occidentali anu furtunatu di utilizà prima i diapers di cuttuni puri apposta per i zitelli.Questi diapers ùn sò micca tinti, eranu più morbidi è transpirabili, è a dimensione era regulare.I cummercianti anu ancu datu u tutoriale di plegamentu di diaper, chì era una grande vendita à u mumentu.

In l'anni 1850, u fotògrafu Alexander Parks hà inventatu accidentalmente u plasticu in un esperimentu accidintali in una stanza scura.À l'iniziu di u XXu seculu, una piovana forte hà causatu a Scott Paper Company in i Stati Uniti à inventà accidentalmente a carta igienica per via di a preservazione impropria di un batch di carta durante u trasportu.Sti dui invenzioni accidintali furnì materie prime per u Svedese Boristel chì hà inventatu i diapers dispunibuli in u 1942. L'idea di cuncepimentu di Boristel hè prubabilmente cusì: i diapers sò divisi in dui strati, a capa esterna hè fatta di plastica, è a capa interna hè un pad assorbente. fattu di carta igienica. Questu hè u primu diaper in u mondu.

Dopu à a Sicunna Guerra Munniali, i tedeschi anu inventatu un tipu di carta tissue di fibra, chì hè carattarizatu da a so texture suave, a respirabilità è a forte absorption d'acqua.Stu tipu di carta tissue di fibra, urigginariamente utilizata in l'industria, hà inspiratu e persone chì si concentranu nantu à risolve u prublema di defecazione di u zitellu per aduprà stu materiale per fà pannolini.A mità di i diapers hè plegata cù carta di cuttuni di fibra multistrati, fissata cù gasa, è fatta in shorts, chì hè assai vicinu à a forma di i diapers d'oghje.

Hè a cumpagnia di pulizia chì cummercializeghja i pannolini in u sensu veru.U dipartimentu di R&D di a cumpagnia hà ancu ridutta u costu di i pannolini, facendu chì alcune famiglie infine utilizanu pannolini dispunibuli chì ùn anu più bisognu di lavà a manu.

L'anni 1960 anu assistitu à u rapidu sviluppu di a tecnulugia spaziale.U sviluppu di a tecnulugia aerospaziale hà ancu stimulatu u rapidu sviluppu di l'altri industrii tecnologichi quandu risolve u prublema di l'astronauti chì manghjanu è beie in u spaziu.Nisunu s'aspittava chì u volu spaziale tripulatu puderia migliurà i pannolini di u zitellu.

Allora in l'anni 1980, Tang Xin, un ingegnere cinese, hà inventatu un diaper di carta per u vestitu spaziale americanu.Ogni diaper pò assorbe sin'à 1400 ml d'acqua.I pannolini sò fatti di materiali polimeri, chì rapprisentanu u più altu livellu di tecnulugia materiale in quellu tempu.

nutizie 1


Tempu di Postu: Nov-09-2022